Podzimní nezbytnosti

října 15, 2016 Lenka Bořecká 7 Comments


Je podzim. Řekla bych, že jste to už asi všichni zaznamenali. :-D Léto je nenávratně v tahu. Teploty se proměnily ze snesitelných na pomalu nesnesitelnou zimu. V televizi stále běží reklamy na léky proti nachlazení, což k takovému času nečasu neodmyslitelně patří. I já už chytla tradiční podzimní nachlazení a tento článek pro vás připravuju už pár dní z postele, protože mezi tím spaním, poleháváním a smrkáním nejsem schopná udělat nic kloudného.


Pro mě je podzim období svíček, dobré kávy nebo zeleného čaje, ale taky teplých svetříků a šál. Miluju takové ty podzimní barvy, jako je vínově červená, oranžová nebo tmavě fialová. Jistě víte, že tmavé barvy podzimu letost frčí hlavně na rtech.

Udělala jsem si seznam takových mých podzimních nezbytností, bez kterých nedám ani ránu. A tady vám ho přináším. Schválně, jsem zvědavá, kdo to má podobně :-):

- Huňatá, teploučká šála nejlépe v tlumených barvách jako je černá, šedá nebo tmavě červená,
- Teplý svetr s ultra roztomilým vzorem,
- Bundička nebo kabát, který přidá jednu vrstvu oblečení navíc a nepropustí žádný podzimní, sychravý vítr,

- Šněrovací kotníkové boty, bez kterých nedám na podzim ani ránu, a do nich ultra pletené vyšší ponožky nebo podkolenky,
- Obro kabelka, do které nacpu jak poznámky do školy, diář, poznámkový blog tak i oběd nebo svačinu do práce,
- Na podzim nesmí chybět vyladěné nehtíky v barvách podzimu, nebo super dark rtěnka,
- Podzim nezvládám bez mých aspoň třech balzámů na rty, které nosím neustále v kabelce, a bez extra výživného krému na ruky,
- Když se řekne podzimní období, tak se mi vybaví kila a kila propálených vonných svíček. :-D Bez toho by podzim nebyl podzim!
- Rozhodně v mém výčtu nezbytností nechybí teplé kavárničky s výbornou kávou nebo čajem,
- A v poslední řadě deštník! Často na něj zapomínám, a proto se mi stává, že občas na podzim zmoknu, což není zrovna ideální v takovém chladném počasí. Proto je přímo potřeba mít s sebou nějaký pěkný, stylový deštník.

A co vy považujete za podzimní nezbytnosti? Co na podzim nedáte z ruky?

Awakened Dreamer

You Might Also Like

7 komentářů:

  1. Na deštník taky často zapomínám a ten v koláži je mimochodem super. Hrozně moc se mi líbí průhledné deštníky :) A dávám odběr, kdyby tě i můj blog zaujal, budu ráda, když mě budeš sledovat také :)

    BLOND SITE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky se mi práve zalíbily průhledné deštníky, ale jaksi ho nemůžu sehnat.

      Vymazat
  2. Většinou když mám deštník v kabelce, tak neprší a když ho zapomenu doma, tak jako naschvál začne pršet. Moc se mi líbí tyto průhledné deštníky a časem bych si chtěla podobný koupit. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkný článek :) Už jednou jsem tento podzim zmokla a od té doby nosím deštník pořád u sebe :D Jinak si nedokážu představit podzim bez balzámu na rty a velké šály :)

    Narozeninová soutěž o paletku Fortune Favours The Brave MUR

    OdpovědětVymazat
  4. presne tak! teplé ponožky, deka, čaj a sviečky..to je ideálna predstava tejto jesene :) škoda len, že musíme vydržať aj v práci/škole :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat