2017 v obrazech a góly pro 2018

ledna 22, 2018 Lenka Bořecká 6 Comments


Nový rok poposkočil už trochu dopředu. Abychom byli přesní tak o 22 dní. A já mám furt pocit, že něco chybí. Jako bych něco nedodělala, nemám nasměrovaní. Tak jsem zalistovala Dollerem a našla jsem téměř prázdnou dvoustranu s názvem "Novoroční góly". Aha! Tak to jsem trochu zazdila. Nicméně v hlavě je mám, ale lepší je to mít sepsané na nějakém místečku respektive kusu papíru, aby na ně člověk mohl nahlédnout a motivovat se v jeho úsilí dál. Proto bych je ráda hodila z své hlavy sem, na "svůj elektronický kus papíru". Pak samozřejmě poputují na skutečný kus papíru, na to již zmiňovanou dvojstranu v Dolleru. Miluju psaní na papír a elektronické psaní mi nestačí. :-) Plus k článku připojuji drobné shrnutí roku 2017 ve fotkách.

Tak a teď se pojďme vrhnout na GÓLY PRO ROK 2018:

Naučit se mistrovské umění: "I don´t give a fuck!". Už bylo příliš starání se o lidi, kteří o mě starost nemají. Už bylo upřednostňování ostatních zájmů nad mými vlastními. Už bylo příliš plýtvání emoční energie, na osoby a záležitosti, které mi za to nestojí. Pryč s tím!
- Srovnávat se jen sama se sebou, s tím kde jsem byla, kde jsem teď a kde chci být. Nikoli se všemi kolem, to je totiž cesta do pekla.
- Plnit si vlastní cíle!
- Budovat vlastní sebedisciplínu, protože momentálně jsem s ní na bodě mrazu a v hodně věcech mě to zbytečně brzdí.

Party na Majálesu 2017 / Můj první Doller
Dopsaná bakalářka / Bakalář v kapse. Jupíííí

- Zlepšit timemanagement. Tento bod hodně souvisí s předešlým. Stále nic nestíhám. :-D
- Vyjet v podzimním semestru 2018 na Erasmus.
- Letní prázdniny strávit vyděláváním peněz v Belgii (nebo možná někde jinde :-))
- Každý týden napsat alespoň jeden článek na blog.
- Pořídit si vlastní doménu.
- Napsat alespoň 10 stránek každý měsíc to mé "pseudo" knihy.
- Šít. Malovat. Kreslit.

Tak jsem si v roce 2017 dávala do nosu.


Přestěhovali jsme a zabydleli jsme se v novém.
- Opět začít dělat AW náramky.
- Rozšířit si svůj všeobecný přehled, který je více než nedostačující.
- Chodit alespoň jednou měsíčně na cestovatelské přednášky.
- Zdokonalovat se ve focení.Respektive začít víc fotit.
- Vyzkoušet více cizokrajných jídel.
- Šetřit. Naučit se šetřit.
- Naučit se víc poslouchat svoje tělo a líp se o něj starat.
- Víc tancovat.

V létě jsem byla na nejlepší svatbě v životě!
S holkama jsme výletovaly.
Víc se radovat, být vděčná, milovat se a nepřipouštět si špatnou náladu, myšlenky a názory ostatních lidí tolik k tělu. Nesrovnávat se s ostatními a jít si za svými cíli.

Potápěli jsme se na Mácháči / Strašili jsme na Bezdězu
V září jsme pak pařili na druhé svatbě.
Když si to po sobě čtu, tak se musím smát. Asi se za ten rok chci stát dokonalým člověkem, ale víme všichni, že to není možné. A já bych ani nechtěla, protože mě baví ten proces. Proces zlepšování se a pracování na sobě. Kdo ví, třeba spoustu golú nesplním, ale víte co, nebudu za to na sebe naštvaná, protože už jen to, že budu schopná nějaký bod ze seznamu splnit, je velký úspěch. Mějme se rádi a chvalme si i za maličkosti.

Jaké jsou vaše Góly 2018?

Nastoupila jsem na magisterské na MU a potkala kupu nových kamarádek.
I hvězda za mnou dojela z Anglie. <3
Na závěr chci říct, jak moc vděčná jsem za uplynulý rok 2017. Znamenal pro mě řadu změn, ale zároveň neskutečnou hromadu super zážitků. Děkuju všem, kteří se mnou uplynulý rok 2017 prožili a omlouvám se všem, kteří se nevešli na sestřih fotek. I vás miluju! :-)

Lenka

Oslavili jsme a zapili jsme Vánoce a Nový rok.
Řekla bych, že ikdyž na mě lezli pavouci tak jsem se protancovala celým rokem 2017. Děkuju za to!

You Might Also Like

6 komentářů:

  1. Veľmi krásny článok! Som rada, že si zažila mnoho krásny zážitkov! :)

    Ann´s Life

    OdpovědětVymazat
  2. Takéto rekapitulačky mám rada ☃ ❄ Pekné fotografie :)

    Blog de la Licorne

    OdpovědětVymazat
  3. Krásný článek! Koukám, že máš těch cílů teda požehnaně, tak snad se ti jich povede co nejvíc splnit :)

    Praguetales

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Lauro! Jééj, víš co, mám jich mnohem víc, toto byl jen takový sestřih. Děkuju snad se bude dařit. :)

      Vymazat