You, only you

května 17, 2016 Lenka Bořecká 1 Comments


Tento článek vznikne tak trochu neočekávaně. Vůbec jsem to neměla v plánu psát, ale je tu něco, co vám potřebuju nutně sdělit. A vlastně bych vůbec článek neměla psát, měla bych pilně studovat, ale tohle mi fakt nedá.


Víte, tak nějak mi poslední dobou dochází spousta věcí. Prošla jsem si svým, přes půl roku zpátky se mi něco stalo a mě se nechtělo vůbec žít. Ale vůbec. Myslela jsem si, že to skončím. Byla jsem vyděšená sama ze sebe. A už skoro rok jím každý ráno a večer antidepresiva. Ano. A mám se za to stydět? Mám se stydět za to, že moje tělo nedokázalo zpracovat spoustu věcí a proto se zhroutilo. Ne! Je to součást mě. Myslím, že nejsem první ani poslední. 

Víte proč to všechno bylo? Neměla jsem ráda sama sebe, nedělala jsem věci, který mě baví. Dělala jsem to, v co jsem věřila, že je pro mě správný. Ale díky tomu všemu jsem neskutečně prozřela.

Co teď napíšu, je obecně známé a těžce uchopitelné. Mějte rádi sami sebe. Najděte si způsob, jak se mít rádi. Svůj vlastní způsob. Není to jednoduchý, to vůbec ne. Ale je to sakra důležitý. Životně důležitý. Pracujte na sobě a už jen pro sebe se nezastavte před žádnou překážkou. A že jich bude hodně, to mi věřte. Nepochybujte o sobě.

Víte, jen vy sobě můžete dát lásku, kterou si zasloužíte. Ostatní jen odráží to, co dáváte sami sobě. Uvědomte si jednu zásadní věc. Vy jste ten nejdůležitější člověk. Vy sami pro sebe. Najděte si svoji vlastní hodnotu.

Možná je to těžké k pochopení, to co píšu. Ano, trochu filosofie. :D Ale dám vám příklad. Moc se mi nelíbil stav mojí pleti. Chtěla jsme to změnit, tak jsem začala zkoušet, co by mi sedělo. Ještě to furt není sice ono, ale mám pocit, jako bych svoji pleť lépe znala. Věděla, co se jí líbí a co ne. A cítím se tak mnohem líp. Cítím se sebevědoměji. A tak je to i s náma, s našima dušičkama a tělíčkama. Když se nám v něčem nelíbí, musíme hledat cestu tak, abychom se cítili lépe.

Vůbec to není jednoduchý a rozhodně to nejde hned. Je to děsně dlouhý proces omylů a přešlapů. Ale stojí to za to. Je pekelně důležitý dělat v životě to, co nás baví. Nebo aspoň snažit se zpříjemnit něco, co nás nebaví, a převrátit to na něco, co nás baví.

Je to těžký, já vím, ale stojí to za tu námahu. Jestli budete mít zájem, vymyslím pár typů, co pomohlo mě v dalším článku. Tak pište do komentářů jestli by vás to zajímalo.

Snažte se mít sami sebe rádi.

Lenka / Awakened Dreamer

You Might Also Like

1 komentář:

  1. Ve svém okolí znám spoustu holek ale i pár kluků kteří na sobě vidí jenom chyby a nejsou se sebou spokojení. Z části to bývá zapříčiněno zlým okolím, falešní kamarádi, posměch, šikana. Nikdy mě nikdo nešikanoval ale nepříjemným posměchům v době na základní škole jsem se nevyhnula, říkám že to rozhodně nepřidá na sebevědomí a umí to pěkně zkomplikovat život. Chci jen říct že v takových špatných situacích je nejlepší zachovat chladnou hlavu, myslet si své, mít se vším trpělivost a nevidět hned černá mračna. Časem se všechno obrátí a ty budeš ta která je na výši. Doufám že tu nemelu bláboly :-D

    OdpovědětVymazat