Up in the air..

dubna 04, 2016 Lenka Bořecká 2 Comments

Jako každý rok jsme se i tento vydali na rodinný, víkendový výlet, ikdyž nám jeden člen naší 4členné výpravy chyběl. Největší sranda na tom všem je, že nikdy nevíme, kam jedem (samozřejmě krom otěcka, ten chce udržet jakési očekávání a nadšení :D), takže co se balení týče, jsem vždycky mírně nervozní a na rozpacích, protože sbalit průřez mého šatníku, který by kryl všechny rozmary počasí, do malinkatého kufru je opravdu kumšt! Dobře tak máme sbaleno a teď teda kam se pojede?! Když jsem uslyšela s taťkových úst znít název naší nejvyšší hory, měla jsem sto chutí se ladně otočit, jít se domů vybalit a strávit poklidný víkend doma. Ne, to asi přeháním! :D

Byla to výzva! A já výzvy strašně, strašně ráda! Okej, tak vylezem na Sněžku, why not?! Stejně jsem byla ve svém živlu, protože lezení po horách a vlastně všechny takové aktivity, kde můžu překonávat své hranice, mě strašně ,,berou".

Tak jsme vyrazili. To jsme ale nevěděli pořádně, co nás čeká! My hloupí jsme mysleli, že když lezem do kopečka, že se pomalu šplháme na Sněžku. To bylo ale jenom zahřívací kolo! Sice jsme šli nahoru, ale zatím ne do toho patřičného kopce nýbrž do udolí pod Sněžkou. Když jsme ji uviděli, tak nám doslova spadla brada skoro až k patám! Fajn tak to asi nevylezem, smáli jsme se. Ale co by to bylo za výzvu, kdybychom se nepokusili o její pokoření!


Nasadila jsem sluchátka, pustila 30STM a šla. Lezla, šplhala a dýchala. Nevzdávala se! Nestíhala jsem pojmout všechnu tu krásu, krásu hor, krásu údolí podemnou, krásu pocitů, které jsem cítila. Pro mě to očividně nebyl jen tak obyčejný výšlap. A to, že jsem dosáhla vrcholu, jak se později ukázalo, nebyl můj cíl. Pochopitelně, lezla jsem tam, abych byla až nahoře, ale to mi nedalo tak krásný pocit, jako když jsem ji zdolávala. 

Každá hora vypadá z údolí vysoká, ale jakmile ji začneme zdolávat, už nám tak vysoká nepřijde. Myslím si, že podobně je to i s problémy co před námi stojí. Jakmile se jich přestaneme bát a pustíme se do nich, přestanou se nám zdát tak strašné. Chceme-li tedy získat nadhled, musíme vynaložit určitou vnitřní sílu a nezdolnost.

LYA, Lenja







You Might Also Like

2 komentáře: